CENTRAS

In 19 Aprilie i-am scris doamnei Dana Ilea, coordonatoarea proiectului CENTRAS – Centrul de Asistenţă pentru Organizaţii Neguvernamentale.

Buna,

Ma numesc Vasile Tomoiaga, si nu reprezint si nu sunt membru al vreunui ONG. Dar am avut o initiativa civica, sau sociala. Este vorba despre dreptul discromatilor de a face scoala de sofer amator. Se estimeaza ca 8% din populatima masculina este discromata, deci la noi ar fi cam 800.000 de barbati, din care am aproximat eu ca 500.000 sunt adulti, deci au varsta legala pentru a face scoala de sofer. Din septembrie 2006 si pana in februarie 2007 am lucrat la un memoriu pe care l-am trimis in fiecare resedinta de judet la cate un spital sau policlinica, la Ministerul sanatatii, si la 4 Universitati de medicina si farmacie (Universitatea de Medicina sisi Farmacie „Iuliu Hatieganu”, Cluj Napoca; Universitatea de Medicina si Farmacie ” Gr.T. Popa”, Iasi, si Universitatea de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş”, Timisoara). Farmacie „Carol Davila”, Bucuresti; Universitatea de Medicina

Intregul istoric al initiativei mele il puteti gasi la pagina aceasta: [şters]

Singurul raspuns oficial a fost de la Ministerul Sanatatii, care a inaintat memoriul Comisiei de Oftalmologie, si urmeaza sa primesc raspuns in termen legal.

Pentru a afla despre ce e vorba, va rog sa cititi memoriul meu: http://tomoiaga.ro/discromat.html

Am inteles ca astfel de initiative ar putea fi sustinute. Ma gendesc de exemplu la un panou cu o imagine a unei planse Ishihara, si un mesaj despre discromatie dedesubt. Ma pot gandi la asta. Va rog sa va luati timp sa stiudiati ce am scris, si daca se poate, sa imi raspunde in ce fel as putea fi sprijinit. Poate nu dumneavoastra, dar altii ar putea pune umarul. Nu uitati ca e vorba de 8% din barbati, deci 4% din populatia romaniei, nu e o minoritate oarecare.

Va multumesc.

Răspunsul a fost şi în acest caz fenomental de inexistent.

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în cereri de sprijin, discromat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la CENTRAS

  1. haua spune:

    bai fratele mau hai sa dam undeva sa schimbe legea asta ca nu are nici o valoare,cum adica nu vad culorile cand le vad f bine si chiar vad mai bine ca altii dar la testele ale am picat hai sa dam pe la NASU sa vedem macar ce mai zic aia

Lasă un răspuns

