cu jalba în proţap

Inspirat de episodul discromat.blogspot.com, şi având statutul de pieton INAPT ŞOFER, am avut o motivaţie destul de puternică în a pune în practică ideea unui memoriu. Zis şi făcut. Numai că nu aşa repede, şi nu fără obstacole.

In prima fază am citit cât mai mult material despre discromatopsie, colaborând constant cu Radu Popescu în privinţa adunării materialelor şi legislaţiei din România şi din alte ţări.

În prima versiune, memoriul argumenta pentru schimbarea legilor discriminatoare din România care împiedică discromaţii de la a fi şoferi. Dar după discuţii suplimentare si analiza Ordinului 350 al Ministerului Sănătăţii care nu include discromatopsiile în lista afecţiunilor incompatibile cu calitatea de şofer, am hotărât să schimb tonul general al memoriului într-o pledoarie adresată în special medicilor oftalmologi, pentru revizuirea practicilor medicale şi armonizarea acestora cu cele din Uniunea Europeană.

Pe data de 20 Februarie 2007, memoriul era terminat, printat, şi pus în plicurile care urmau să-l ducă la la câte un spital sau policlinică din fiecare reşedinţă de judeţ, la Societatea Română de Oftalmologie, la Ministerul Sănătăţii, şi la 4 Universităţi de medicină şi farmacie: Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila”, Bucuresti; Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu”, Cluj Napoca; Universitatea de Medicină şi Farmacie „Gr.T. Popa”, Iaşi, şi Universitatea de Medicină şi Farmacie „Victor Babeş”, Timisoara.

20 Februarie a fost şi data în care plicurile au luat drumurile spre care erau destinate.

Memoriu discromatie

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în cereri de sprijin, discromat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la cu jalba în proţap

  1. andrei spune:

    vorbeste si cu cei de la otv ca sigur te vor ajuta. eu am facut testele ishihara pe internet si nu le-am vazut pe toate. am permis de conducere si nu am nici o problema in a distinge culorile semaforului.

Lasă un răspuns

