manifest în imagini

Folosindu-mi modestul talent artistic am modificat câteva imagini pentru a purta vizual mesajul discromaţilor. Rezultatul a fost postat pe grupul yahoo romania_eu_list în 15 Mai.

  • 8-10% din populatia alba caucaziana, de sex masculin. ~800.000 de barbati români, din care ~500.000 adulti

  • o anomalie minora

  • o mentalitate retrograda, discriminatorie si ne-europeana

  • niste reglementari ce perpetueaza si încurajeaza spaga

  • un verdict ce handicapeaza

http://tomoiaga.ro/discromat.html

Aceste imagini le-am trimis şi la ArtFusion şi CNCD.

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în cereri de sprijin, discromat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la manifest în imagini

  1. anghel spune:

    apropo de biciclist! si ei *bicilistii* trebuie sa faca examenul medical?

  2. Nu. Normal ca nu. Eu nu sunt asa periculosi ca nu pot merge cu viteza mare🙂

  3. anghel spune:

    cum sa nu fie biciclistii periculosi?! …ca doar „intra” in Matizurile rosii!!!😉

Lasă un răspuns

