Radu L.

Radu L. Două emailuri. Martie 2007.

Partea I:

Am luat la cunostinta de demersul tau pe Daciaclub, al carui membru sunt. Desi nu pot sa te ajut, sper ca faptul ca consider perfect indreptatita pozitia ta, iar toate demersurile scrise pe care le-ai facut mi se par cat se poate de serios, echidistant, documentat si bine intocmite sa te intareasca. Mi se pare extraordinara atitudinea si curajul tau de a te pune sa schimbi ceva marcat de o inertie si interese subterane atat de puternice cum este sistemul din Romania. Si nu numai asta, ci credinta ta in fortele proprii. Iti urez succes si cand voi afla ca se misca lucrurile, ca se fac dezbateri televizate per tema asta, ca se voteaza o lege care va repune in drepturi, o sa ma bucur pentru tine, pentru ca stiu ca o sa ai un rol important in schimbare.

Partea II:

Sunt vremuri tulburi si pe asemenea mare agitata tie iti scad sansele sa fii vazut si auzit. In plus, multi dintre cei care decid cursul vietii noastre sunt mai orbi decat sunteti declarati voi, cred ca vezi asta in fiecare zi in jurul tau. Demersul tau este unul perfect normal intr-o societate stabila, fara zbateri politice, sociale si economice. Ba chiar politicienii s-ar zbate intr-o astfel de tara pentru adoptarea unor astfel de legi care le-ar aduce popularitate sporita, asa cum stim, categoriile defavorizate reprezinta o paine buna de mancat in politica, ori voi sunteti marginalizati din punctul meu de vedere. Insa vezi si tu ce grobiani ne apara drepturile prin politica, cum isi dau la gioale de atata vreme, vezi ca nu avem o societate civila care sa functioneze si sa ia atitudine.

Asa cum iti scriam, stiu ca nu te pot ajuta, cel putin nu asa cum ai avea fizic nevoie. Insa sper ca faptul ca ai trezit niste reactii (chiar daca nu le poti vedea pe toate) – uiete eu iti scriu al doilea mail🙂 sa te incurajeze. Iti mai spun inca odata ca te admir si din cele ce am citit (desi n-am apucat sa trec inca de ceea ce ai postat pe Daciaclub) cred ca ai ceva care iti ofera mari sanse sa reusesti. Stii tu ce, n-o sa mai enumar🙂 Iti urez sa fii tare si sa mergi inainte linistit si hotarat. Ai un atu foarte mare, ca esti tanar si ca nu esti infectat de scepticism, de coruptie si de restul mizeriilor care ne erodeaza societatea azi.

Eu sunt din [nume oras] si am vizitat zilele trecute impreuna cu sotia o prietena la organizatia pentru care lucreaza. Este vorba de o organizatie neguvernamentala din cat am inteles, [nume asociatie]. Se ocupa deocamdata cu [domeniu de activitate organizatie] (ma rog, ce ne ustura in vremurile astea de tranzitie), dfar si cu tot felul de cursuri pe formare si scriere de proiecte, etc. Au deja 10 ani de activitate si din ce in ce mai mult de lucru. Majoritatea celor de acolo sunt voluntari. Ti-am spus toate astea pentru ca voiam sa te intreb daca nu te-ai gandit la o astfel de asociatie/ organizatie neguvernamentala, nonprofit. Cred ca daca te-ai lupta altfel decat ca o persoana singulara, vocea ta s-ar auzi mai tare. Poate ar fo o varianta la portavocea pe care ti-o doreai. Ati deveni mai vizibili. Totul este sa convingi un numar de oameni cu aceeasi problema sa ti se alature. Stii, oamenii isi cauta apartenenta la un grup organizat, majoritatea. Ai putea sa le canalizezi energia in directia atingerii scopului comun.

Inca odata, SUCCES!

P.S. Ma bucur ca mesajul meu de incurajare si-a atins scopul. Stiu cat e de important sa primesti confirmarea propriilor idei si actiuni intr-un demers. Iti tin pumnii stransi.

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în conversaţii, discromat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Radu L.

  1. albu adrian spune:

    am discromatopsie partiala si tot sunt sofer si lucrez ca sofer profesionist am gradele b.c.c+e vad perfect nu am avut nici un fel de eveniment rutier ,mi se pare o aberatie treaba cu discromatopsia

  2. @Albu Adrian

    Cei care nu sunt discromati vad lucrurile diferit🙂 Dar sa sti ca sunt tari occidentale care nu permit discromatilor sa fie soferi profesionisti. Totusi ei testeaza gradul, si doar daca e puternica nu permit. La noi toti la gramada cu saracul test Ishihara, INAPT.

Lasă un răspuns

