răspuns oficial

În 13 Martie (data poştei în Bucureşti) am avut onoarea să primesc un răspuns oficial de la Ministerul Sănătăţii.

Răspuns Ministerul Sănătăţii

Pentru cei care au dificultăţi în a citi textul, acesta zice aşa:

Către VASILE TOMOIOAGĂ [mă cheamă Tomoiagă, nu Tomoioagă]

Vă informăm că memoriul dvs. adresat Ministerului Sănătăţii Publice a fost înaintat pentru analiză şi decizie Comisiei Naţionale de Oftalmologie, care în termen legal vă va informa asupra deciziilor luate în vederea soluţionării memoriului dvs.

Cu stimă, director general Dr. Irina Stamate

Comisia Naţională de Oftalmologie nu a fost la fel de promptă, şi răspunsul în termen legal nu a mai apărut nici în ziua de azi. Informal, totuşi, doamna Monica Pop, preşedintele comisiei mi-a spus că nu a răspuns pentru că oricum, în nici un caz ea nu va aproba vreodată ca discromaţii să poată fi şoferi. Dar asta e o altă poveste.

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în discromat, răspunsuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la răspuns oficial

  1. nutzu spune:

    va salut . tocmai am aflat si eu ieri la testul meddical pt carnetul de conducere ca sunt discromat :(((((( . intru la test , si dna.doctor ma pune sa spun cifrele (cu fond in cerculete de culori) . prima am ziso bine , dar dupa aceea , chir nu imi dadeam seama ce cifra este …. nu-mi venea sa cred . vad tote culorile , nu am probleme in trafic . acest lucru e o aberatie !!!! acum sa vad unde dau „spaga” ca sa trec examenu ….

  2. Poate gasesti medici mai normali care sa te testeze. Te documentezi, le explici, le spui ca numai in Romania este aberatia asta. Spaga nu ajuta ci perpetueaza sistemul. Sunt unii care ai primit apt fara spaga.

  3. cocu spune:

    pai deaia nu se aplica legea Ordinul 1162 nu mai prevede test discromatopsii, sa se dea spaga ca saracii spagari de doctori sa mance si gura lor o paine

Lasă un răspuns

