Răspuns de la Ministerul Administraţiei şi internelor la prima mea petiţie, cam pripită

La foarte scurtă vreme după ce am fost declarat inapt, de fapt cred că în aceeaşi lună am postat cateva citate de pe blogul lui Radu Popescu pe site-ul MAI, la ceva secţiune pentru petiţii. Evident a fost ceva pripit, fără gândire proprie prea multă ci doar exprimarea ofensei pe care o simţeam atunci, folosind citate de la alţi ofensaţi (pe drept). Dar, deh, nici analizele proprii şi petiţiile bine scrise nu m-au ajutat prea mult, încă.

Cand citesc chestii de astea (raspunsuri oficiale pompoase) îmi vine sa fac ca un nu mai ştiu ce comic care propunea sa ascultam discursurile pompoase şi pline de promisiuni ale politicienilor, şi după fiecare afirmaţie să zicem cacealma aka bulls**t. Oficial, ce bine sună, abilitat este doar Ministerul Sănătăţii Publice, care a abilitat Comisia de Oftalmologie care e la cheremul fixurilor doamnei medic primar Monica Pop. Care nu se sinchiseşte să răspundă mucoşilor, deşi „practica Uniunii Europene şi exemplele arătate se impun a fi prezentate ministerului de resort, care să decidă …”. Care-i ala ministerul de resort, că nu mi-a răspuns nici în ziua de azi, după mai bine de un an. Într-o scenă care nu a intrat in montajul final al documentarului Sicko, Michael Moore povesteşte că în Norvegia guvernul îţi cumpără maşină dacă ai probleme cu transportul public. Când o să dau în judecată statul român pentru că mă obligă să plec din ţară ca să-mi iau carnetul de şofer o să cer despăgubire două maşini.

Nu-i nimic. „Sunt tânăr doamnă, tânăr”, „cu ceru-n suflet”, „încă aripile mă ţin”. Nu s-a gândit Dinescu la astfel de asocieri când a scris poezia🙂

Bună seara!

A, strada din adresa mea e Dâmboviţei, nu Dabovitei.

Raspuns Ministerul Administratiei si Internelor la petitia pripita de la sfarsitul lui 2006

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în discromat, răspunsuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Răspuns de la Ministerul Administraţiei şi internelor la prima mea petiţie, cam pripită

  1. Mai am si eu putin si fac 18 ani si m-am gandit sa fac scoala de soferi. Cand m-a intrebat instructorul daca am vreo boala de vedere si i-am spus ca am discromatopsie s-a speriat si a zis ca nu prea pot sa iau carnetul in conditiile acestea.
    Va intreb ce pot face in conditiile actuale? Pot rezolva si fara traditionala „spaga”?

    Multumesc anticipat,
    Mihai Petrescu.

  2. Ar trebui sa fie posbil daca umbli la mai multi medici si cabinete, ca nu toti sunt asa de ingusti in vederi si prost informati. Ai mai putea sa ii explici frumos cum sta treaba in Europa si restul lumii, si sa-i spui ca din punctul asta de vedere Romania este izolata, si ca ar fi normal sa poti faca si in Romania daca poti ca roman sa faci in alta tara din vest si apoi sa vii la noi cu carnetul. Daca nu intelege, cauta altii, da explica la fiecare. Poate ai noroc. Daca nu, hai sa facem si o greva, ca deja sunt la capatul rabdarii🙂

  3. Daca aveti in gand sa organizati o greva va rog sa ma anuntati si pe mine.

    Mihai.

  4. laura spune:

    Mergeti fartilor de va faceti fisa medicala la alta policlinica. Mie nu mi s-a dat nici o placuta cu bulinute colorate cand am facut examenul oftalmologic pentru scoala de soferi. M-au pus doar sa identific literele alea de la distanta.

  5. Laura, ai putea sa ne spui la ce policlinica ai facut testul, ca sa stie si altii unde sa mearga ?

    Mersi.

  6. petre spune:

    Am fost acum doi ani sa ma angajez la o unitate militara si am fost respins la oftamologic(ochi) cu dianostic discromat partial posed permis auto de amatori din 1998. Am mai vrut sa particip la un examen la pompieri si acelasi lucru mi sa intimplat am fost respins,de ce la satisfacerea stagiului militar nu am fost respins la medical si de ce la trageri am luat fb si acum lucrez tott cu armament , bine nui cu munitie ofensiva as vrea sa ma lamureasca SI PE MINE CINEVA DESPRE ACEASTA BOALA DE OCHI si daca este asa de grava de ce nu ne putem lua un carnet de handicap daca nu de permis auto?

  7. petre spune:

    astept un raspuns va rog

  8. Salut Petre,

    Dupa cum vezi incerc si eu sa conving pe cine e cu decizia ca legea e proasta, si aplicarea si mai dezastruoasa. Legat de faza cu armata si pompieri, am mai auzit de problema asta si la altii, imi pare rau. Nu stiu cum e in alte tari, stiu ca intr-adevar politist nu prea poti fi.

  9. mihai spune:

    esti tare vasile,si eu sdunt disc…………..nu stiu cum dar am avut noroc la examenul oftalmologic,doamna de acolo a zis……………hai ca te las,si uite asa am carnet de 2 ani si 6 luni..
    ps.dwe putin timp traiesc in spania si peste putin timp tre sami schimb carnetul,doar examenele medicale trebuie sa le fac,si psihologicul.sunt curios ce vor zice de discromatia mea…….iti voi mai scrie,bafta,,,,,,,,,,,,esti un om de admirat

  10. Mihai, ma intereseaza situatia din Spania. Nu am date despre legislatia de acolo, si daca m-ai ajuta cu ea as fi foarte recunoscator.

  11. oli spune:

    fratilor, si eu sunt discromat si am permis din 95, pana acum nu si-a dat nimeni seama si sunt sofer profesionist B+C+E si nu am avut probleme ca nu vad semaforul sau nu stiu ce.

  12. dick spune:

    si eu am fost respins la fisa medicala cand am vrut sa ma angajez la jandarmi, si din acelasi motiv: discromat.dar eu put distinge rosu de verde.nush ce se intampla.poate cineva sa-mi raspunda?

  13. Pentru munca in politie/jandarmi stiu ca si in alte tari nu se poate pentru discromati. Sunt indicii ce tin de cromatica care ne-ar scapa daca situatia ar cere-o. S-ar intampla foarte rar, dar sunt sanse.

  14. andrei spune:

    Vasile cum putem sa scapam de testele astea frate ca pe mine ma terorizeaza discromatia asta ,peste tot la inst de stat unde am vrut sa ma angajez mau dat inapt pt asta ,mam saturat frate de asta ,deja mie greata sa mai aud de fisele astea medicale ,mai ales ca vreau sa dau de permis auto, da cred ca cu spaga ,voi iesi curat ca lacrima :))

  15. Andrei, nu se poate sa scapam. Lucrurile astea se schimba incet, incet. Si suntem de-abia la inceput. O sa mai treaca vreme buna si daca se obtine o recomandare de la Comisia Europeana, o sa dureze pana se obisnuiesc medicii cu un alt mod de gandire.

  16. mary spune:

    Am si eu o intrebare in legatura cu acest subiect.Am inteles ca este un cabinet de oftalmologie in Brasov care, pe baza unui test,stabileste in ce categorie de discromatopsie te incadrezi si se poate rezolva problema cu niste lentile speciale.Credeti ca e posibil ?

  17. Mary, ma bucur ca exista un astfel de cabinet in Brasov. Dar lentilele nu ar trebui sa fie solutia, ci picarea testului cu plansele sa nu fie eliminatorie pentru noi. Sunt persoane care se descurca cu lentilele. Am fost sunat de unii care si-au facut sau o sa isi faca.

  18. pantea ionut spune:

    as vrea ca toti parlamentarii si guvernantii sa sufere de boala mea (discromatie)si sa vada cum e sa fii pieton sati doresti de mic permis si sa nu-l poti avea ca altii nu ti-l da si fac discriminare

  19. pantea ionut spune:

    cele mai multe accidente se intampla din cauza neatentiei nu a celor care sufera de discromatie si a celor care are banu in buzunar(tata mama lucreaza in politie respectiv banca) cunosc persoane de genu asa ca lasam un memorial celor care nu sufera de asa ceva multumesc celor care se gandesc numai pt ei si pt altii nu.eu si restul de 8% sa se fi nascut la fel ca si noi .Multumesc .

  20. Ionut, cel mai probabil 8% din parlamentari (barbati) SUNT discromati. Desigur, asta nu-i opreste sa-si conduca limuzinele si SUV-urile pe soselele patriei.

  21. szilike spune:

    seara

    am si eu discromatopsia

    cand am facut examenul oftalmologic am spus ca nu vaad nici o cifra sau litera!! iar doctorita a spus ca nu pot sa sa fac profesionist, in rest nimic.

  22. Szilike,

    Ne poti spune te rog adresa cabinetului si numele medicului care te-a examinat?

    Multumesc.

Lasă un răspuns

