Marturii (III)

https://discromat.wordpress.com/2007/12/21/marturii-ii/#comment-2566

Asta-i situatia, Silviule!Si eu am facut armata pe vremea „odiosului dictator si a sinistrei sale sotii” si am fost un soldat numai cu FB la trageri(de zi si de noapte), chiar daca nu vedeam bine testele Ishihara. Atunci era strictete mare cu tuburile de cartuse dupa trageri si nu pleca nimeni din poligon pana nu se gaseau toate. Chiar daca trebuia sa caut tuburi verzi in iarba verde, noaptea, eu le-am gasit intotdeauna. Am mai avut un coleg, tot un discromat, cu care am ajuns la concluzia ca suntem destul de normali din moment ce nu ne-au trimis pe santierele patriei la arme „cu recul in palma”. Asta nu inseamna ca neg existenta problemei discromatopsiei. Ea exista si poti avea unele neplaceri, dar la conducerea unui autoturism cred ca se poate avea acces fara probleme. Cea ce ma deranjaza cel mai mult este atitudinea oamenilor cu vedere normala, inclusiv a medicilor oftalmologi(majoritatea femei, deci cu risc scazut de discromatopsie), care nu inteleg capacitatea de adaptare a oamenilor la mediu.

Chiar daca traim in Romania, „tara tuturor posibilitatilor”, depinde de noi sa facem ceva sa fie mai bine. Hotia, spaga, coruptia si alte tare ale democratiei nu pot dura la nesfarsit!
S-auzim de bine!
Tomy

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în marturii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

