Mărturii (IV)

Dan: Se pare ca tenacitatea da roade. Va felicit din toata inima pentru curajul si initiativa dv. Sunt discromat si conduc masina personala din 1979. Am peste un milion de km facuti la volan si nu am zgariat macar o singura data masina mea sau a altcuiva. In toata cariera de conducator auto cred ca am primit doar trei amenzi (din care doua pentru depasiri usoare ale vitezei in orasul in care locuiesc iar una pentru o toba sparta. Deci motivele nu au nici olegatura cu discromatopsia. Chestia cu matizul rosu de care se leaga dna doctor Monica Pop este o prostie. Individul ala nu a vazut masina dintr-un cu totul alt motiv decat culoarea rosie a acestuia. In masura in care este necesar va voi acorda tot sprijinul meu. Va urez succes in continuare in demersurile intreprinse pentru modificarea unei legi anacronice si nedrepte. Garantez dnei doctor ca se poate conduce in siguranta cu aceasta deficienta de vedere atunci cand esti constient de ea. In lume sunt milioane de soferi care o fac fara sa produca accidente.

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în discromat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Mărturii (IV)

  1. eu spune:

    D-na Monica pop se leaga de o aberatie. Bun si daca ar avea daltonism nu ar vedea culoarea Rosie, Bine,bine dar Matiz-ul , cu ala ce are , nu vedea matiz-ul rosu dar o culoarea tot trebuia sa vada la Matiz si daca il vedea galben sau cacaniu tot trebuia sa opreasca !. Daca nu l-a vazut inseamna ca era orb sau beat , nu discromat , d-na doctor. Incercati sa ganditi cu capul …..

  2. marin gabriel spune:

    Gabi
    D-na Monica Pop a ajuns intr-o functie in care nu are ce cauta si vrea sa-si dea importanta cu orice pret. In fapt este o ignoranta totala in ceea ce priveste discromatopsia si conducerea unui autovehicol. Eu sint discromat si conduc motociclete si turisme de 34 de ani. Am peste 1,6 mil. km parcursi in tara si in strainatate ca profesionist. Pina sa intre in vigoare ultimul decret de circulatie am ”alergat” cit putea masina. Pe autostrazi afara circulam frecvent cu 220-250/h si nu am avut nici un accident. Am rude si prieteni discromati cu carnet de zeci de ani, unii profesionisti, si nu au avut nici un fel de probleme. M-am ocupat de pictura si fotografie si recunosc culori si nuante de care d-na Monica si majoritatea oftamologicilor nici nu au auzit. Toata chestia asta nu e decit o timpenie mostenita de la regimul Ceausescu si perpetuata de alti tembeli sau insi care profita de legislatia asta aberanta pentru a obtine spagi la eludarea legii in cabinetele oftamologice. Sint pline strazile de ” soferi” care nu au nici un fel de aptitudini pentru a conduce un autovehicol, nu au capacitatea intelectuala de a gestiona situatia de trafic, unii nu cunosc nici regulile de circulatie sau sint analfabeti, adevarate „bombe” cu explozie intirziata. Acestia sint generatorii catrastofelor care abunda pe soselele Romaniei ( ei au trecut testul cu buline ) si li se acorda dreptul de a conduce in mod iresponsabil si criminal. Daca prostia ar durea nu am mai fi sub tutela unor insi gen duduia Monica P si a altor citeva zeci de mii care tin in mina destinele oamenilor in tara asta fara de noroc.

  3. @Gabriel

    Ce sa facem? Prin ce mijloate vom putea schimba starea de fapt? Trebuie si putina vointa politica pentru asta, astept niste semnale, eventual recomandarea de la UE si apoi o sa incerc sa alcatuiesc o scrisoare pe care sa o trimita discromatii reprezentantilor lor din Parlament.

Lasă un răspuns

