Petiţia pentru dreptul discromaţilor de a fi şoferi va fi discutată la Bruxelles în prezenţa petiţionarului

Prin interesul consecvent arătat de domnul europarlamentar din partea PSD Titus Corlăţean,  prin munca domnului asistent Andi Cristea şi prin lobby-ul (da, e permis şi e etic, e şi ăsta un mod prin care ne reprezintă domnii europarlamentari) făcut de domnul Victor Boştinaru, coleg de partid cu domnul Corlăţean, europarlamentar şi membru în Comisia de Petiţii a PE, petiţia pe care am trimis-o la Parlamentul European (mai precis tuturor europarlamentarilor români) pentru apărarea dreptului discomaţilor de a fi şoferi (amatori) în România a ajuns în agenda Comisiei pentru Petiţii. Mai jos este programarea:

EUROPEAN PARLIAMENT

Committee on Petitions

DRAFT AGENDA

Meeting
Monday 19  January  2009, 15.00 – 18.00
Tuesday 20  January  2009, 9.00 – 12.30
Brussels

[…]

Transport
11. N°  905/2007 by Mr Vasile Tomoiaga (Romanian), concerning discrimination against colour-blind persons who cannot obtain driving licences in Romania
(in the presence of the petitioner)

[…]

europarl.europa.eu

În zilele de 19 şi 20 ianuarie, cu voia lui Dumnezeu, voi fi la Bruxelles pentru a-mi susţine petiţia. Da, democraţia funcţionează, da, oamenii simpli pot face o diferenţă, da, suntem parte a istoriei nu victimă a ei.

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în Bruxelles. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Petiţia pentru dreptul discromaţilor de a fi şoferi va fi discutată la Bruxelles în prezenţa petiţionarului

  1. Andi, multumesc. Cand am inceput acest demers nu as fi banuit ca se va ajunge pana aici. Nu pot decat sa fiu recunoscator Providentei si oamenilor care au dat dovada de caracter pentru prezentul succes.

  2. Tomy spune:

    Vasile, iti doresc succes!

  3. Multumesc. O sa pun raportul aici pe blog.

  4. Jigsaw spune:

    Si eu am acceas problema sunt DISCROMAT😦 am aflat acum 2 zile cand a trebuit sa imi fac fisa medicala pentru liceul militar.Dar din pacate am picat la testul oftalmologic.
    Iti doresc Succes ! Dl Vasile Tomoiaga.

  5. daniel gruia spune:

    Bafta nene si sa dea domnu sa ai succes ca io am luat categoria B cu o minciuna(am sudat si ma dor ochii =)))) ) acu fac C si in seara asta ma pikat doctoru ala de cacao acu tre sa ma duc sa trag iar o minciuna😉 BAFTA BAFTA!

  6. Alin Cristea spune:

    Vasile, felicitări pentru iniţiative, consecvenţă şi pentru, iată, călătoria la Bruxelles.

    Nu eşti nicidecum un om simplu, niciodată nu te-am considerat aşa.

    De fapt, într-un sens foarte larg, nici un om nu este… simplu.

    La final te-a luat valul:

    „Da, democraţia funcţionează, da, oamenii simpli pot face o diferenţă, da, suntem parte a istoriei nu victimă a ei.”

    Hm…

  7. @Alin Cristea

    Avand o traiectorie de la coada vacii la coada mouse-ului, am avut ocazia sa vad ca intr-adevar nici oamenii simpli nu sunt simpli, ci natura umana se manifesta la fel de fascinant si la oras si la sat, si la nivel intelectual ridicat, si la cei cu putine clase.

    Valul de la sfarsit e explicabil intrucatva ca raspuns la cei care polueaza si infricoseaza oamenii prin oferirea unei imagini a lumii in care „ne-a distrus vestul” „evreii si masonii conduc lumea” si alte asemenea. Am vrut sa arat, cam patetic, e drept, ca uneori e nevoie doar de tenacitate ca sa facem unele lucruri care in mod normal ne-am gandi ca nu sunt in puterea noastra.

  8. logaritm spune:

    Succesuri! Sa ne tii la curent🙂
    Daca putem sa te ajutam cu ceva (contributii la deplasare, cazare etc) anunta si tu.

  9. @logaritm

    Multumesc. Cheltuielile sunt decontate din fondul de europarlamentar al domnului Victor Bostinaru.

    O sa scriu un raport, desigur, dupa ce ma intorc.

  10. 🙂 Alez les bleu!!!

    foarte mult ma bucur pt tine! Domnu cu tine!

    sper ca tuturor discromatilor sa le fie respectata libertatea de a conduce!

  11. e, entuziasmul tau privitor la functionarea democratiei primeste o lovitura decisiva prin intrarea in vigoare a legii 298/2008.
    e de naspa…

  12. @liftingshadows

    Multumesc. Mai sunt batalii de dat. Totusi, sper ca nu prea multe. Incep sa obosesc.

  13. calin spune:

    vreau sa Iti multumesc ca lupti pentru „discromatii” din romania si inacelas timp si pentru mine.
    iti urez mult succes.
    astept sa te intorci cu raspuns pozitiv, pentru ca sincer m-a simt discriminat in cea ce priveste… Discromati-a.
    De ce in altele tari ai toate drepturile chiar daca esti Discromat si in Romania nu?
    pentru ca lanoi ce pune punctul pe „HOTIIE”,
    daca ai bani ai permis si orb.
    Domnule ( Vasile Tomoiagă) iti urez mult , mult noroc si sanatate.

  14. @calin

    Multumesc. Sper sa se finalizeze anul asta. Sa vedem ce si cum vom reusi impreuna cu domnul europarlamentar Victor Bostinariu.

  15. haua spune:

    noi romanii suntem cei mai …hai sa ne sustinem drepturile,ca ne calca astia in picioare,si eu sunt discromat si mi sa schimbat viata parca sunt handicapat nu poti sa faci mai nimic ca ti-o dau astia in nas.In armata nu,permis nu,ce dracu ma mai astepta sa pierd din cauza asta,poate ne baga astia TAXA DE CULORI si asta mai lipsea,vedeti ce faceti la Bruxelles va tin pumnii.

  16. muad spune:

    PANA LA URMA CE S-A INTAPLAT ???????

  17. Vasile spune:

    Nimic, inca. Nu au mai trimis recomandarea pe care au promis ca o sa o trimita. Nici eu nu le-am amintit.

  18. Dorin spune:

    Dl. Vasile.. nu cred ca are rost sa intru in detalii despre problemele intampinate de mine din cauza acestei afectiuni, nici eu nu mai am „energia” si rabdarea de a povestii.. sunt satul de tara asta si in fiecare seara ma visez intr-un avion.. in fine, ce vroiam sa va spun este ca sunteti un om mare intr-o tara asa de mica ! !

  19. Vasile spune:

    Multumesc dl. Dorin,

    Cred ca actiuni similare cu ceea ce incerc eu mai sunt, dar nu sunt vizibile, fiti sigur de asta.

    Parerea mea este ca vesticii contemporani au mostenit tari in care pot trai acuma demn pentru ca au avut oameni care s-au muncit sa le aduca la acest stadiu. Ceva similar trebuie facut si in Romania, si aceste lucruri nu se fac nici de pe o zi pe alta, nici macar de pe un an pe altul.

    Sanatate!

Lasă un răspuns

