Leii sunt verzi (Lions are green)

Un băiat daltonist îşi descoperă independenţa prin pictat.

A colour-blind boy discovers his independence through painting.

Mersi Anca C.

About Vasile

It's not about me :-)
Acest articol a fost publicat în discromat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Leii sunt verzi (Lions are green)

  1. superb. tare si raspunsul mamei.🙂

  2. Vlad spune:

    Tocmai am citit ca anul trecut a aparut primul tratament pentru discromatopsie, pentru moment testat numai pe animale:

    http://www.wired.com/wiredscience/2009/09/colortherapy

    Din pacate e vorba despre decupat / inserat bucatele de ADN (gene therapy), si nu cred ca merita riscul.

    Poate mai putin in cazul cand as ramane fara permis dupa un test de medicina muncii, cum era sa patesc in urma cu cativa ani.

    Pana acum in 8 ani am condus peste 230.000 de kilometri, si nu am avut decat un singur accident din vina mea, si nu a avut legatura cu culorile, ci in principal cu un moment neatentie cauzat de stres, cuplat cu un pic de ghinion (concret eram cu gandul la altceva decat la condus, probleme la serviciu).

    In schimb am fost implicat in inca 7 accidente care nu au fost din vina mea.

    Din fericire nimic grav pana acum, doar tabla indoita sau zgariata.

  3. Pingback: Sunt posesor de permis de conducere. Ce va urma acum? « Sunt discromat şi sunt şofer

Lasă un răspuns

